Beurstand ontwerp

FIELDPIECE - CHILLVENTA BEURS Nürnberg

Beursstand ontwerp op maat (58 m2). Voor Fieldpiece lag de prioriteit in het zo goed mogelijk kunnen presenteren van hun producten. In het ontwerp speelt de zichtlijn vanuit de hoofdentree een belangrijke rol. De gele vorm op de vloer versterkt deze zichtlijn en is doorgetrokken op de wand.  De verticale doeken hebben een informatieve functie, maar zorgen ook voor afscheiding. Door de transparantie van de doeken blijft het een open en luchtige opzet. Al deze elementen zorgen voor een opvallende aankleding van de beursstand waarbij de ruimte prettig aanvoelt om als bezoeker te kunnen verplaatsen.

De kleuren geel en zwart zijn de huisstijl kleuren. Deze zorgen voor herkenbaarheid en een opvallende kleurencombinatie. Zoals onder andere de gele banner die boven de stand hangt en zichtbaar is vanuit alle hoeken.

Reacties bezoekers

"Great looking booth!" - Content Creator HVACR Videos
"That is what you call a awesome looking booth!" - Sales Manager- Global Wind Service "That booth looks fantastic" - Sales Manager - Fieldpiece
Opdrachtgever
Fieldpiece is opgericht in 1990. Zij richten zich op HVACR test & gereedschap, zoals Digitale Manifolds, Vacuümpompen en Lekdetectors. Inmiddels is het merk uitgegroeid tot marktleider in de Verenigde Staten.
Fieldpiece
Website